מתי צריכה להדלק נורה אדומה  

 

התלמיד לא שמח ואף מתנגד ללכת לבית הספר

המורים מדווחים על יכולת שלא באה לידי ביטוי בהישגים הלימודיים ועל קשיים בתפקוד.

קושי ב:

  • קריאה, כתיבה (שגיאות כתיב רבות) והבנה

  • העתקה מהלוח

  • התארגנות, הכנת שיעורי בית

  • רכישת שפה נוספת (אנגלית)

פערים:

  • בין יכולות גבוהות והישגים לימודיים נמוכים

  • בין הישגי התלמיד לבין הרמה המצופה על-פי הגיל

  • בין הישגים בתחומי הדעת השונים

התארגנות לקויה בהקשר של:

  • תכנון

  • התמדה

  • סיום מטלות

  • בקרה עצמית

התחום האישי והבין אישי:

קשיים חברתיים, קושי בקריאת קודים חברתיים, חוסר ביטחון…

 

מומלץ:  

שיחה עם התלמיד/ה, איסוף אינפורמציה מכל מעגלי החיים, התייעצות עם אנשי מקצוע.

ו….לגשת לאבחון דידקטי מקצועי ואמין.

 


כל הזכויות שמורות לרותי ספיר, מכון ספיר 2011

האתר הוקם על ידי אולגה צ'ונטונוב